Nieuwsbrief:

KTM  990 DUKE - 2024

Garantie: Ja
10721 Km
ORANJE
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De geheel nieuwe KTM 990 DUKE raakt elk doel met verwoestende nauwkeurigheid en brengt een ongeëvenaard niveau van precisie op straat.

Met een Herziende motor in een geheel nieuw frame, met verstelbare WP APEX-ophanging en zeer goed afgestelde elektronica.

Dit simpel gezegd de lichtste, scherpste en meest prestatiegerichte NAKED-motorfiets uit de middenklasse die ooit het DUKE-naamplaatje heeft gedragen.


Het gaat hier om onze Demo model, Deze zijn uitgerust met techpack!

Meer informatie op:
https://www.ktm.com/en-us/models/naked-bike/2024-ktm-990-duke.html

Beschikbare powerparts:
https://www.ktm.com/en-us/parts---wear/powerparts/products.html?c1=0&year=2024&segment=Naked%20Bike&model=F9875XC

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion