Nieuwsbrief:

KTM  250 EXC TPI - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Ktm Orange
Vermogen:
10 kW
Teller:
3.961 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
ktm - 250-exc-tpi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette goed onderhouden Ktm exc 250 Sixdays
Kenteken 
Km stand 3961
Urenstand 92,4 Zuiger is recent vervangen bij Andre motors in Ermelo
Geen versleten en kapotte delen alles keurig bijgehouden 
Tpi staat voor injectie 
De tweetakt olie gaat in een resevoir de smering is daarom automatische
Inruil is mogelijk
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Hofland Motors
Veldzichtweg 12-B
Ermelo
Plan de route
0653737243
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion