Nieuwsbrief:

KTM  1090 ADVENTURE - 2018

41115 Km
Oranje zwart
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het betreft de 125pk uitvoering met 41000km op de teller met als opties een originele ktm topkoffer, handvatverwarming,een origineel comfort zadel,  niet origineel, zijn extra verlichting en radiateur bescherming.

Keurig onderhouden.

 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion