Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 500 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC MOONDU
kawasaki - z500-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Alle ogen zijn op jou gericht wanneer je op de nieuwe Z500 stapt. Uitgerust met een krachtige 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Met het nieuwe Sugomi design met een full colour TFT-display en ledverlichting vallen meteen op als onmiskenbare Supernaked. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten.

De Kawasaki Z500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Candy Persimmon Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray
- Metallic Moondust Gray / Metallic Spark Black




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion