Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 500 SE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
CANDY LIME GREE
Vermogen:
33 kW
Teller:
15 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

Alle ogen zijn op jou gericht wanneer je op de nieuwe Z500 stapt. Uitgerust met een krachtige 451cc Parallel Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Met het nieuwe Sugomi design met een full colour TFT display en ledverlichting vallen meteen op als onmiskenbare Supernaked. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid
gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten.

Let op, A2 klaar fabrieksaf.

Z500: De ultieme rijervaring

Met een zithoogte van 785 mm biedt de Z500 een slank ontwerp dat rijders een ongehinderde lijn geeft om met hun voeten de grond te bereiken. Het vlakke zadel biedt ruime bekleding aan de voorkant zonder het comfortabele bereik naar de grond op te offeren, waardoor rijders met vertrouwen van de motor kunnen genieten. De chassis heeft een supersport-stijl kort-wielbasis/lange-zwingeerontwerp, aangevuld met een geoptimaliseerde spoorinstelling die licht, natuurlijk rijgedrag levert. De lichtgewicht van de motor draagt ook bij aan het gemakkelijke rijgedrag en vergemakkelijkt manoeuvreren wanneer de motor niet in gebruik is, zoals bij het parkeren.

De Z500 heeft een vakwerkframe dat qua ontwerp vergelijkbaar is met dat van de Ninja H2. Kawasaki's geavanceerde dynamische stijfheidsanalyse werd gebruikt om een optimale stijfheid met licht gewicht te garanderen. De motor is star gemonteerd en wordt gebruikt als een belast lid. Het frameontwerp draagt aanzienlijk bij aan de lage massa van de motor.

Het gezicht van de Z500 is gebaseerd rond een nieuw ontworpen drievoudige koplampunit, omgeven door een scherpe voorkuip om het een intense uitstraling te geven. Kawasaki's Assist en Slipper Clutch resulteert in een lichte koppelingsbediening voor nog meer rijder vriendelijk en beheersbaar rijden in alledaagse situaties, en vermindert overslaan en hobbelen van de achterkant voor beter sportief rijden en extra vertrouwen.

Voldoende vermogen van de 451 cm3 motor is beschikbaar over het hele toerentalbereik om het gemakkelijk te maken voor rijders, ongeacht wat voor soort rijden ze doen, van laag-afmacht voor versnellen vanaf de lijn in de stad tot hoge toeren voor rijden op de snelweg. De motor in de nieuwe Z500 is klaar voor de taak, wat het ook mag zijn.

Een ontspannen rijdersdriehoek biedt plaats aan een breed scala aan rijdergroottes en rijdsituaties, wat bijdraagt aan zijn rijder vriendelijke karakter. De relatief rechtopstaande rijpositie en brede stuur plaatst de rijder in de ideale positie voor actieve controle, wat dynamisch, sportief rijden vergemakkelijkt.

Soepele, krachtige acceleratie is beschikbaar met een draai van de pols vanuit een nieuwe 451 cm3 motor. De acceleratie voelt levendig aan dankzij voldoende vermogen in het lage tot middelhoge toerentalbereik, en, wanneer het gas ingeschakeld blijft, genoeg vermogen in het hoge toerentalbereik om hogere snelheden gemakkelijk te halen.

Met een goed uitgebalanceerde vermogensafgifte en sterke acceleratie over het hele toerentalbereik, maakt de combinatie van deze motor met een lichtgewicht chassis de machine goed geschikt voor een breed scala aan rijdsituaties, inclusief alledaags rijden.

Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion