|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn |
Boring x slag | 71.0|50.9 |
Cilinder inhoud | 806 |
Comp. verhouding | 11.9:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ĝ 34 mm x 4 (Mikuni) met dubbele hulpsmoorklep |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 95|70|9500 |
Max. koppel | 78|8000 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,571 (36/14) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Ruggengraat frame opgebouwd uit buizen (met motor subframe), hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down voorvork |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak, gasgevulde schokdemper, Traploos 7-voudig instelbaar |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 310 mm wave type remschijven Dubbele remklauw met vier zuigers |
Remmen achter | Enkele remschijf 250mm Remklauw mer enkele zuiger |
Voorband | 120/70 ZR 1 7M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1445 |
Lengte | 2100 |
Breedte | 800 |
Hoogte | 1050 |
Zithoogte | 834 |
Drooggewicht | 228 |
Leverbare kleuren | Metallic Spark Black/Flat Ebony, Metallic Spark Black/Pearl Stardust White, Metallic Spark Black/Candy Matte Orange |
Beschrijving | Voor nieuwkomers die hun zinnen hebben gezet op een middengewicht-supernaked is er nu een nieuwe spannende keuze: de Z800e. Hij is er met 95 pk (70 kW) en in een uitvoering die voldoet aan de wettelijke eisen voor het A2-rijbewijs, dus met 48 pk (35 kW). Daarmee is de onmiskenbare Kawasaki Z-klasse dus ook binnen bereik van aanstormende jonge talenten. |