Nieuwsbrief:

HYOSUNG  GT 650 R WATERDECAL - 2007

Garantie: Nee
17240 Km
ZWART
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
hyosung - gt-650-r-waterdecal
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 219 km/u
Schade: schadevrij

Hyosung GT 650 R Water Decal


- Kenteken: MS-GF-74
- Merk: Hyosung
- Model:
- Tellerstand: 17240 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 647 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: GT650
- Vermogen: 54 kW / 74pk
- Ledig gewicht: 215 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Mooie Hyosung GT 650 R Water Decal, inclusief fatbar stuur.

De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion