Nieuwsbrief:

Cattier autos en motoren



074-2569835
Dealer van: 

HYOSUNG


Cattier motoren is een motorfietsbedrijf dat in 2000 is opgericht, we zijn aktief met motoronderdelen en motorfietsen zowel nieuw als gebruikt. Tevens kwam daar een occasionhal bij met ongeveer 70 occasions. In 2004 hebben we het dealerschap van de Hyosung gekregen. Verder verkopen we kleding, helmen en andere accessoires. We doen onderhoud van alle merken motoren en tevens schadetaxaties en reparaties in onze goed ingerichte werkplaats. We zijn een RDW erkend bedrijf met erkenning: afgifte vrijwaringsbewijzen, demontage van voertuigen en het op naam zetten van voertuigen. Ook bent u voor winterstalling bij ons aan het juiste adres. Tevens hebben we een motorfietsaanhanger voor de verhuur.
Alle motoren van Cattier autos en motoren
7 motoren gevonden
HYOSUNG GT 650 S
HYOSUNG GT 650 S
€ 2.390,- p/mnd klik hier
2007, 7670 Km
Merkdealer
Cattier autos en motoren , OV
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 49493 Km
Cattier autos en motoren , OV
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2009, 98795 Km
Cattier autos en motoren , OV
DUCATI M 1000 DARK I E
DUCATI M 1000 DARK I E
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 46453 Km
Cattier autos en motoren , OV
YAMAHA XS 650 SE
YAMAHA XS 650 SE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
1983, 41442 Km
Cattier autos en motoren , OV
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2017, 38573 Km
Cattier autos en motoren , OV
HYOSUNG GT 650I NAKED
HYOSUNG GT 650I NAKED
€ 2.590,- p/mnd klik hier
2008, 24790 Km
Merkdealer
Cattier autos en motoren , OV
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion