Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Honda VFR 800 ABS V-TEC
- Sportdempers
- Topcase
- Getinte ruit
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt,16 kleppen DOHC 90° V4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 782 cc |
Comp. verhouding | 11,6 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische benzine-injectie PGM-FI |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 108,8 pk / 80 kW bij 10.500 tpm |
Max. koppel | 80 Nm bij 8.750 tpm |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 245 km/u |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | qua veervoorspanning instelbare 43 mm telescopische voorvork, veerweg 109 mm |
Vering achter | Pro-Link schokdemper met instelbare veervoorspanning en instelbare uitgaande demping, 120 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, driezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, driezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.460 mm |
Lengte | 2.120 mm |
Breedte | 735 mm |
Hoogte | 1.195 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken