Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 S C-ABS - 2012

Garantie: Ja
58591 Km
Zwart
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu te koop bij AD Motoren: Honda NC700S 2012 – Sportief, Zuinig en Stijlvol Aangepakt

 

Ben jij op zoek naar een toegankelijke naked bike met een sportieve look en lage gebruikskosten? Deze Honda NC700S uit 2012 combineert nuchtere betrouwbaarheid met strakke looks en een aantal mooie extra’s. Dankzij de soepele tweecilinder, lage zit en praktische opbouw is dit een motor die net zo fijn rijdt als hij eruitziet.


 

Kenmerken:

  • Bouwjaar: 2012

  • Model: NC700S

  • Kilometerstand: 58.591 km

  • Handgeschakeld

  • ABS

  • In nette, goed onderhouden staat


Extra’s:

  • IXIL sportuitlaat – voller geluid met een sportieve uitstraling

  • Korte kentekenplaathouder 

  • LED knipperlichten 

  • Bar-end spiegels 

  • SW-Motech valbeugels

    Recent onderhoud:

  • Nieuwe voorband gemonteerd

  • Nieuwe remblokken vóór

  • Technisch volledig gecontroleerd – rijklaar



Waarom deze Honda NC700S?

De NC700S is een motor die bekend staat om zijn gebruiksgemak, lage verbruik en betrouwbare prestaties. Het 670cc tweecilinder blok levert soepele kracht, ideaal voor dagelijkse ritten en bochtige weekendroutes. Deze uitvoering is netjes aangepakt met een sportieve twist, zonder in te leveren op comfort of betrouwbaarheid. Zoek je een eerlijke, onderscheidende naked bike zonder gedoe? Dan is dit jouw motor.

 

Bij AD Motoren bieden we verschillende garantiepakketten aan voor gebruikte motoren. Zo bepaalt u zelf hoeveel zekerheid u wilt. AD Basis Garantie (3 maanden) Meerprijs: €199,-

  • Dekking op het motorblok en versnellingsbak Maximaal 5.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving


AD Plus Garantie (6 maanden)Meerprijs: €499,-
  • Dekking op het motorblok, versnellingsbak en elektronische componenten Maximaal 10.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving
  • Inruil en financiering mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.


    AD Motoren
    Lijnbaan 65
    1969 ND Heemskerk
    email: info@admotoren.nl
    telefoon: +31 6 51678695 (ook WhatsApp)

    LET OP: Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.


    Belangrijke informatie
    Bij AD Motoren besteden we veel zorg aan onze advertenties. Toch kunnen kleine fouten niet volledig worden uitgesloten. Hier kun je geen rechten aan ontlenen.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ad Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion