Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 250 R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
0 Uur
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - crf-250-r
honda - crf-250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

een gloednieuwe Honda CRF250R 2026.
De motor heeft 0 uur gelopen en is direct klaar voor gebruik.

 Modeljaar 2026 – laatste generatie CRF250R
 0 uur – nooit mee gereden
 Compleet nieuw uit de doos
 Inclusief alle originele papieren en toebehoren

Highlights van de Honda CRF250R 2026:

  • Krachtige en betrouwbare 250cc viertakt motor

  • Geavanceerde PGM-FI injectie voor directe gasrespons

  • Verstelbare mapping voor verschillende rijstijlen en omstandigheden

  • Showa-vering volledig instelbaar voor ultieme controle

  • Lichtgewicht frame voor optimale wendbaarheid

  • Voorzien van de nieuwste updates van Honda Racing

BTW-motor – prijs is inclusief BTW


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Robbe Motoren
Nijverheidsweg 3b
Giessenburg
Plan de route
06-30188051
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion