Nieuwsbrief:

FANTIC  XEF 250 - 2024

Garantie: Nee
0 Km
Black edition
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
fantic - xef-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Fantic XEF 250 Black Edition 2024

Te koop aangeboden: Fantic XEF 250 Black Edition uit 2024. In zeer nette staat en volledig klaar voor gebruik. Het gaat om een exclusieve uitvoering met een zwarte kleurstelling en hoogwaardige afwerking.

De motor is gebaseerd op de betrouwbare Yamaha-techniek, gecombineerd met Fantic's eigen elektronica en afstelling. Geschikt voor zowel enduro als recreatief gebruik.

Specificaties
Bouwjaar 2024
250cc viertakt met injectie
KYB vering
Elektrische start
Aluminium frame
Mapping switch met verschillende rijmodi
Unieke Black Edition uitvoering

De motor is nieuw.

Prijs is inclusief BTW, BPM en rijklaarmaakkosten.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion