Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 900 RR FIREBLADE - 1997

Garantie: Ja
43560 Km
Black/Yellow
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
honda - cbr-900-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette Honda CBR900RR Fireblade, een klassieker in zijn klasse.
Deze Honda is van 1997 en heeft 43.560km op de teller.

Deze motorfiets is voorzien van de volgende accessoires;
- BOS uitlaatdemper
 
  • _____________________________________________________________________________________________

    Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.

    Wij bezorgen door het hele land!

    _____________________________________________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    _____________________________________________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     

Opties en Accessoires:
Uitlaatdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zuurbier Motoren Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion