Nieuwsbrief:

Zuurbier Motoren Zaltbommel


Zuurbier Motoren Zaltbommel
Bruchem (Zaltbommel)
Routebeschrijving
www.zuurbiermotoren.nl
0418-561791
Dealer van: 

CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA


Alle motoren van Zuurbier Motoren Zaltbommel
15 motoren gevonden
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.599,- p/mnd klik hier
2020, 10660 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2019, 5275 Km
APRILIA TUONO 660 FACTORY
APRILIA TUONO 660 FACTORY
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2022, 11025 Km
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.949,- p/mnd klik hier
1997, 43560 Km
YAMAHA MT 07 MOTO CAGE ABS
YAMAHA MT 07 MOTO CAGE ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2015, 33730 Km
KTM RC 125
KTM RC 125
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2016, 7550 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 15995 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400 RXR
PEUGEOT METROPOLIS 400 RXR
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2018, 12530 Km
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.798,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, 14565 Km
PEUGEOT METROPOLIS 400
PEUGEOT METROPOLIS 400
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2019, 12425 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 R
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 R
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2018, 17895 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion