Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 ABS - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
57.366 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
honda - cbf-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Zeer betrouwbare en comfortabele Honda CBF 1000 uit 2008 – ideaal voor zowel woon-werkverkeer als langere ritten. Deze alleskunner is makkelijk te rijden, heeft genoeg vermogen en staat bekend om zijn degelijkheid.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion