Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 SF X-11 - 2003

Garantie: Ja
49028 Km
ZWART
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
honda - cb-1100-sf-x-11
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2003

?De Honda CB 1100 X-Eleven, ook wel bekend als de X11 of CB 1100 SF, is een naked bike die door Honda werd geproduceerd tussen 1999 en 2003. Het model is uitgerust met een krachtige 1.137cc viercilinder motor die 136 pk levert en een koppel van 117 Nm bij 7.000 tpm. De motor accelereert van 0 naar 100 km/u in 2,8 seconden en heeft een topsnelheid van 251 km/u. ?deze motor verkeerd in goede staat en is zeer goed onderhouden.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion