Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SWITCHBACK FLD DYNA - 2012

Garantie: Ja
7976 Km
Vivid Black
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                 Harley-Davidson
Type:                 FLD / Dyna Switchback
Bouwjaar:          2012
KM stand:          7976 Km
Kleur:                 Vivid Black
Cilinder inhoud: 1690 cc
Btw marge:        Marge
Garantie:           3 Maanden
  • Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Let op het betreft hier een consignatie motor.
    Motor word verkocht in opdracht van de klant.

    Inruil is beperkt mogelijk.

    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.

    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Opties en Accessoires:
ABS
extreem lage kilometerstand.
Afneembare koffers.
Afneembare sissy-bar.
Solo seat.
2 persoons zadel met rider backrest.
Blacked out front end.
Vance & Hines Demper.
10″ ape hanger.
Smoked knipperlichten.
Harley-Davidson Heavy breather.
Stage 1 tuned.
LED koplamp met halo ring.
blacked out primaire cover.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion