Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Bouwjaar 2013
Mijl 20287
Blok 103
Mooie stoere Street Glide met stretchbags. Dubbele Python uitlaten. Hoog apehanger stuur. Originele HD radio/cdspeler. Binnenkap innerwing high gloss mee gespoten. Kleur is high gloss zwart met twee matte strepen gecombineerd met chroom. Sportief zadel duo seat met witte stiksels. Motor staat met NL kenteken dus opstappen en rijden maar!
Prijs inclusief onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie €15.250,-
Nieuwsgierig? Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak.
Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen.
Betalingen zijnmogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen.
Mars Motoren
Varsseveldseweg 87a
7002 LJ Doetinchem
T 0641721078
E Marsmotoren@gmail.com
W Marsmotoren.nl
Kvk 71278443
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoeld Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeler |
Boring x slag | 98.4|111.1 |
Cilinder inhoud | 1690 |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | || |
Max. koppel | 134|3500 |
Koppeling | negen voudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | ketting, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | BW 130/80B18 63H |
Achterband | BW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 |
Lengte | 2430 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 715 |
Drooggewicht | 355 |
Leverbare kleuren | Chrome Yellow Pearl, Black Denim, Midnight Pearl, Ember Red Sunglo, Vivid Black |
Beschrijving | Veel ruimte om zelf kleur te bekennen is een onmiskenbaar onderdeel van de stijl van de Harley-Davidson® Street Glide® motor. Deze klassiek vormgegeven, forse brandstoftank in klassieke stijl biedt niet alleen meer ruimte voor premiumlak of decoratie naar eigen ontwerp, maar heeft bovendien een inhoud van 22,7 liter, zodat je heel wat meer kilometers kunt verslinden tussen twee pitstops. Wij weten dat zuinig rijden belangrijk is—maar dat is stijl niet minder. Levendige, opvallende kleuren en met grote precisie gemaakte Harley-Davidson® tankemblemen maken de unieke look van deze robuuste bagger compleet. |
Wij zijn een kleine onafhankelijke motorshop gespecialiseerd in de verkoop van Harley Davidson motoren.
Wat ooit begon als een hobby met het volledig opbouwen van Harley motoren, is nu uitgegroeid tot een eigen onderneming. Het sleutelwerk heeft plaatsgemaakt voor een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren.
We hebben een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren. Van Dyna tot Streetglide, origineel en custom.
Al onze motoren zijn gekeurd en hebben een onderhoudsbeurt gehad. Heb je specifieke wensen, laat het ons weten.
| Doetinchem, Gelderland |
| 06-41721078 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken