Wij zijn een kleine onafhankelijke motorshop gespecialiseerd in de verkoop van Harley Davidson motoren.
Wat ooit begon als een hobby met het volledig opbouwen van Harley motoren, is nu uitgegroeid tot een eigen onderneming. Het sleutelwerk heeft plaatsgemaakt voor een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren.Â
We hebben een mooie showroom met verschillende typen Harley Davidson motoren. Van Dyna tot Streetglide, origineel en custom.
 Al onze motoren zijn gekeurd en hebben een onderhoudsbeurt gehad. Heb je specifieke wensen, laat het ons weten.
10 per pagina 20 per pagina 30 per pagina 40 per pagina 50 per pagina
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
2013, 24995 Mls
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
2013, 29787 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
2011, 6411 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
2013, 32218 Mls
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
2007, 8146 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING
1985, 30000 Mls
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
2006, 54793 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM
2003, 15442 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
2013, 30000 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER 1200 CUSTOM
2016, 9000 Mls
BUELL 1125 R
2008, 47130 Km
ACCES CFORCE 1000 L7
2011, 155300 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
2011, 10824 Mls
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
1999, 32248 Km
KAWASAKI VERSYS 1000
2022, 22254 Km
BMW F 650 FUNDURO
1999, 85814 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
2007, 8108 Mls
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken