Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 1200 V SEVENTY TWO - 2014

Garantie: Ja
13802 Km
Rood
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
harley-davidson - sportster-xl-1200-v-seventy-two
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een authentieke chopper met klassieke ’70s flair en moderne prestaties? Dan is deze Harley-Davidson XL 1200V Seventy-Two uit 2014 de perfecte keuze. Met slechts 13.802 kilometer op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en biedt hij een unieke combinatie van retrostijl en hedendaagse techniek.

Specificaties & Kenmerken
    •    Model: Harley-Davidson XL 1200V Seventy-Two (2014)
    •    Kilometerstand: 13.802 km
    •    Motor: 1.202 cc luchtgekoelde V-Twin
    •    Vermogen: 65 pk bij 5.900 tpm
    •    Koppel: 96 Nm bij 3.500 tpm
    •    Versnellingen: 5-speed handgeschakeld
    •    Gewicht: 255 kg (rijklaar)
    •    Zithoogte: 710 mm
    •    Tankinhoud: 7,9 liter
    •    Remmen: Schijfremmen voor en achter
    •    Wielen: 21” voor, 16” achter met witte wanden en spaakvelgen
    •    Dashboard: Analoge snelheidsmeter met digitale functies, inclusief toerenteller en versnellingsindicator

Waarom deze Seventy-Two?
    •    Unieke stijl: Geïnspireerd op de choppercultuur van de jaren ’70, met een smalle “peanut” brandstoftank en mini ape-hanger stuur.
    •    Comfortabele rit: Dankzij de ergonomische zithouding en het solo zadel is zowel korte als lange ritten aangenaam.
    •    Betrouwbare prestaties: De V-Twin motor staat bekend om zijn duurzaamheid en krachtige prestaties.
    •    Moderne technologie: Voorzien van elektronische brandstofinjectie, ABS en een geavanceerd elektrisch systeem.
    •    Goed onderhouden: De motor is zorgvuldig onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion