Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 1300 A MIDNIGHT STAR - 2015

Garantie: Ja
34879 Km
Zwart
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XVS 1300A Midnight Star (2015) – 34.879 km – Krachtige cruiser in uitstekende staat. Unieke tourbuffel met veel mooie extra's!

- Hard case zijkoffers
- Fairing met ingebouwde navigatie
- Bagagerek
- Mooie sound!

Ben je op zoek naar een betrouwbare en stijlvolle cruiser met een krachtige V-twin motor? Deze Yamaha XVS 1300A Midnight Star uit 2015, met slechts 34.879 km op de teller, biedt comfort, prestaties en een tijdloos design.

Belangrijkste specificaties
    •    Model: Yamaha XVS 1300A Midnight Star (2015)
    •    Kilometerstand: 34.879 km
    •    Motor: 1.304 cc V-twin, vloeistofgekoeld
    •    Vermogen: 73 pk bij 5.500 tpm
    •    Koppel: 106 Nm bij 4.000 tpm
    •    Transmissie: 5 versnellingen, riemaandrijving
    •    Gewicht (rijklaar): ca. 304 kg
    •    Zithoogte: 690 mm
    •    Tankinhoud: 19 liter
    •    Remmen: Dubbele schijfrem voor, enkele schijfrem achter (beide 298 mm)
    •    Banden: Voor 130/90-16, achter 170/70-16
    •    Kleur: Midnight Black

Waarom kiezen voor deze Midnight Star?
    •    Comfortabele cruiser: Met een lage zithoogte en ergonomisch ontwerp is deze motor ideaal voor lange ritten.
    •    Krachtige prestaties: De 1.304 cc V-twin motor levert soepel vermogen en indrukwekkend koppel, perfect voor zowel stadsverkeer als snelwegen.
    •    Betrouwbaarheid: Yamaha staat bekend om zijn degelijke constructie en duurzaamheid, wat zorgt voor jarenlang zorgeloos rijplezier.
    •    Stijlvol design: De Midnight Star combineert klassieke cruiser-elementen met moderne accenten, wat resulteert in een tijdloos uiterlijk.
    •    Goed onderhouden: De motor is altijd goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion