Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CVO FLHR - 2008

Garantie: Ja
54733 Km
BLAUW
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
harley-davidson - road-king-cvo-flhr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2008

FLHRSE4 CVO Road King

Schitterende CVO Roadking
Afneembaar windscherm
Screamin' Eagle uitlaten


Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Neem gerust contact op met Dex of Pascal.

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Harley-Davidson Rotterdam

Eerste Tochtweg 2A
2913 LP Nieuwerkerk aan den IJssel
T. 010-790 01 30
E. sales@harleydavidsonrotterdam.nl
W. www.hd-amro.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO MORINI
© 2000 - 2025 Motoroccasion