Nieuwsbrief:

Harley-Davidson Rotterdam


Harley-Davidson Rotterdam
Nieuwerkerk aan den IJssel
Routebeschrijving
hd-amro.nl/
010-7900130
Dealer van: 

HARLEY-DAVIDSON


Harley-Davidson Amsterdam en Harley-Davidson Rotterdam behoren tot hetzelfde bedrijf. Wij zijn de grootste officiële Harley-Davidson dealer van Nederland! In onze showrooms verkopen we nieuwe Harley-Davidson motorfietsen en occasions. Je bent anytime van harte welkom voor een vrijblijvende proefrit! Ook kun je bij ons terecht voor professioneel advies over parts & accessories, het uitvoeren van service & onderhoud, schadeherstel & reparaties en customizing van je Harley-Davidson. Beide Harley-Davidson dealerfilialen hebben een grote kledingafdeling en webshop waar riding gear, casual kleding en accessoires worden verkocht van Harley-Davidson.
Alle motoren van Harley-Davidson Rotterdam
149 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2011, 13474 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
€ 30.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 44.990,- p/mnd klik hier
2025, 824 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2010, 20250 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 41.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S 114
€ 27.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 40.295,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2012, 14957 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 46.990,- p/mnd klik hier
2021, 16727 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2005, 25700 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 32.990,- p/mnd klik hier
2019, 37164 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 19.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 20.195,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 20.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 20.195,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 21.495,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 20.195,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geļnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geļntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion