Nieuwsbrief:

Harley-Davidson Rotterdam


Harley-Davidson Rotterdam
Nieuwerkerk aan den IJssel
Routebeschrijving
hd-amro.nl/
010-7900130
Dealer van: 

HARLEY-DAVIDSON


Harley-Davidson Amsterdam en Harley-Davidson Rotterdam behoren tot hetzelfde bedrijf. Wij zijn de grootste officiële Harley-Davidson dealer van Nederland! In onze showrooms verkopen we nieuwe Harley-Davidson motorfietsen en occasions. Je bent anytime van harte welkom voor een vrijblijvende proefrit! Ook kun je bij ons terecht voor professioneel advies over parts & accessories, het uitvoeren van service & onderhoud, schadeherstel & reparaties en customizing van je Harley-Davidson. Beide Harley-Davidson dealerfilialen hebben een grote kledingafdeling en webshop waar riding gear, casual kleding en accessoires worden verkocht van Harley-Davidson.
Alle motoren van Harley-Davidson Rotterdam
149 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2011, 13474 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
€ 30.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 44.990,- p/mnd klik hier
2025, 824 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2010, 20250 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 41.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S 114
€ 27.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 40.295,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2012, 14957 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 46.990,- p/mnd klik hier
2021, 16727 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2005, 25700 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 32.990,- p/mnd klik hier
2019, 37164 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 19.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 20.195,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 20.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 20.195,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 21.495,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 20.195,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion