Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXDLS - 2016

Garantie: Ja
47690 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2016

Dikke clubstyle LOW RIDER S

Nu voor € 16.990,-

110ci blok
10' inch risers
Rode accenten
Vance & Hines up Sweep uitlaat
Mini blinkers
Legend schokbrekers
Liggende kentekenplaathouder
Le Pera zadel
LED bar voor

Neem gerust contact op met één van onze verkopers Dex, Henk, Rico of Pascal.

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe én occasion Harley-Davidson motoren.

Financieren is mogelijk.

Altijd 12 maanden BOVAG garantie.

U kunt daarnaast ook kiezen voor de eerstvolgende servicebeurt volgens fabrieksopgave mét of zonder 12 of 24 maanden garantie tegen meerprijs(vraag naar de voorwaarden).

Inruil van alle merken motoren is mogelijk.

Ook inruil van uw auto, boot of caravan is bespreekbaar!

Een proefrit maken op het model van uw keuze is bij ons heel normaal.

Ook voor personalisatie(customizing) van uw Harley-Davidson kunt u bij ons terecht.

Kijk ook eens naar onze overige advertenties!

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Wist u dat u bij ons ook een nieuwe Harley-Davidson kunt huren? Kijk voor ons aanbod op: https://www.harleydavidsonrotterdam.nl/nl-nl/dealer-info/services/rentals

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 010-7900130
Of per Email : sales@harleydavidsonrotterdam.nl

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Op afspraak open 09:00 tot 17:00 (Pascal 06 3896 3437).
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 08:30 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion