Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  EIGENBOUW - 2009

Garantie: Ja
400 Km
N.v.t.
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
harley-davidson - eigenbouw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hierbij bied ik mijn prachtige Eigenbouw S&S 124c3  dikke machine tekoop. 

Motor blok carburateur en besturing system van S&S. 
Dikke 300mm breed achterband. 
Speciale gebouwd, 
Uniek Motorfiets, 
Pas opnieuw getaxtieerd  €45.000 Rapport is aanwezig en 3 jaar geldig.

Ruilen met Auto, Motor, Caravan, Boot is mogelijk. 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion