Nieuwsbrief:

HONDA  F6 C GL 1500 VALKYRIE - 1999

€ 7.450,- € 7.950,-
Garantie: Ja
95456 Km
N.v.t.
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
honda - f6-c--gl-1500-valkyrie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop: i.z.g.st. Honda Valkyrie FC6 bouwjaar 1999
Geen Import,  deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 1999 op kenteken en tweede eigenaar.
Unieke motorfiets,
6 Cilinder 1500cc
6 in 6 Uitlaat mooie geluid,
Het chroom en het lakwerk is in top staan. 
Accu en schijfremmen voor zijn nieuw,
Distributie riemen pas vervangen,
alles ter inzage,
Alle beurten zijn bij ons gedaan en de facturen zijn aanwezig. 
KM stand 95.000 km 
Kilometerteller , geen mijlen.

Proefrit maken is uiteraard mogelijk na een prijsovereenkomst en proefritverklaring te tekenen.
Geef ons vooraf een belletje of e-mail om teleurstelling te voorkomen.

Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen

Voor meer info bellen of mailen naar

RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Opties en Accessoires:
Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Broodje" betekent: Klein zitje voor de duopassagier ter grootte van een brood, dat wordt gemonteerd op het achterspatbord. Tegenwoording alleen op custom motorfietsen en choppers toegepast. Een dergelijk zitje werd in de jaren dertig, veertig en vijftig ook toegepast op wegracers. Op de rechte einden, als flink vaart werd gemaakt, verplaatste de coureur zich van zijn zadel naar het broodje, waardoor zijn houding bijna liggend werd en de luchtweerstand afnam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion