|
Motor | Testastretta 11 ° L -Twin , 4 Desmo bediende kleppen per cilinder , vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106|67,9 |
Cilinder inhoud | 1.198,4 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie , ellipsvormige gasklephuizen , volledig ride -by-wire gecontroleerd. 56 mm in diameter |
Ontsteking | |
Vermogen | 160|117,7|9,250 |
Max. koppel | 131,4|7,750 |
Koppeling | natte multi-plaat koppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe, vastgemaakt aan de cilinderkop |
Vering voor | Ohlins volledig verstelbare 48mm USD vorken met TiN behandeling |
Vering achter | Progressieve verbinding met volledig verstelbare Ohlins monoshock. Aluminium eenzijdige swing arm |
Remmen voor | 2 x 330 mm semi-zwevende schijven. radiaal gemonteerde Brembo Monobloc Evo M50 4 zuiger-remklauwen, radiale pomp met Bosch ABS |
Remmen achter | 245 mm schijf , 2 - zuiger remklauw , met Bosch ABS standaard |
Voorband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,509 |
Lengte | 2,121 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1,150 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 180 |
Leverbare kleuren | Ducati Red, Thrilling black |
Beschrijving | Agressief racen, onmiskenbaar Monster.
De monster 1200R maakt een onmiddellijke impact met zijn sportieve, compacte en lichtgewicht lijnen.
Het typische ontwerp van de tank van de Monster gecombineerd met met de sportieve lijnen doet gelijk denken aan kracht en dynamiek, mede door het nieuwe compacte lichtgewicht frame. |