Nieuwsbrief:

BMW  R 80 GS - 1986

Bouwjaar:
1986
Kleur:
Alpine Wit 573/ 999
Vermogen:
Teller:
87 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
bmw - r-80-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R80G/S Paris Dakar (1986)   
                             

BMW Geburtschein certificaat van Bmw Klassik.
Volledig gerestaureerd door Bmw specialist, ‘nut and bolt’ slechts 82 km sinds herstel. 
Originele Zwitserse papieren.Geschorst.
Nieuw geleverd aan Bmw Schweiz in Dielsdorf, af fabriek geleverd met andere overbrengingen voor de zwitserse importeur.
Zeer zelfdzaam

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Axels Bike Shop
Pascalstraat 8
Heerhugowaard
Plan de route
072-5119292
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion