Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 R - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
107 kW
Teller:
2.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
bmw - r-1300-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2025
Modelcode: KA4
Typenummer: 0M51

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-07-2030

Fabrieksgarantie tot: 10-07-2030
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control, Design uitlaat (019F), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Exclusive (0452), Inhoud Exclusive (09T4), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), Luggage system preparation (068A), M lichtgewicht batterij (053B), Motorspoiler (0580), Navigatie voorbereiding (0272), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Uitlaatpijp zwart chroom (034A), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harry Meijer B.V.
Sydneystraat 1
Lijnden
Plan de route
020-6592580
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion