Nieuwsbrief:

BMW  F 650 FUNDURO - 1999

Garantie: Nee
85814 Km
Wit
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
bmw - f-650-funduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 1999
Kilometer 85814
Blok 650 cc

Nette BMW 650 Funduro. De motor loopt goed. Heeft afgelopen jaar onderhoud gehad en daarna nog geen 500 kilometer mee gereden. De motor heeft gebruikssporen maar dat past bij de leeftijd. Mooie kleur wit. Top koffer achterop. Rijdt en schakelt goed. Met deze motor kan je fijn en ontspannen touren. 


Prijs €1550,- 

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion