Nieuwsbrief:

BETA  RR 125 MOTARD LC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
beta - rr-125-motard-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Beta RR 125 LC; Pure racestijl en maximaal plezier!

De Beta RR 125 LC is de topklasse voor de categorie 125cc motoren. De nieuwe 125cc 4-takt injectiemotor gecombineerd met een vernieuwd frame, zorgen voor een geweldige handling, voor het maximale rijplezier. Deze vernieuwde motoren hebben een sterke band met de Beta RR enduro modellen, dankzij de nieuwe kunststof kappen met een agressieve look, geïnspireerd op de wereldkampioenen van Brad Freeman en Steve Holcombe.

 

De RR 125 LC-serie bestaat uit twee versies, Enduro en Motard; beide modellen hebben een update gehad, met de nieuwe motor en het nieuwe uitlaatsysteem, conform de nieuwste Euro 5-categorie

 

MOTOR


Volledig vernieuwde Minarelli-motor voor een verbeterde afgifte van het vermogen.
Elektronische injectie.
Nokkenas met variabele kleptiming voor meer vermogen en koppel bij alle snelheden.
Slipkoppeling.
Nieuw Air Box-systeem voor betere prestaties.


 

VOERTUIG


Beta rood frame met herziene geometrie voor verbeterde handling en wendbaarheid.
Nieuwe kunststof kappen met een onmiskenbare stijl, geïnspireerd op race-enduro.
Herzien koelsysteem om de luchtstroom te verbeteren.
Nieuwe koplamp met FULL LED-lampjes.
FULL LED-achterlicht.
Subframe van kunststof / metaalcomposiet voor een betere stijfheid.
CBS gecombineerd remsysteem.
41 mm voorvork.
Nieuwe race Alu uitlaat.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion