Nieuwsbrief:

Femon Parts


Femon Parts
Hazerswoude-Dorp
Routebeschrijving
www.femon.nl
0172-533829
Dealer van: 

BETA, SWM


Wij zijn een familiebedrijf, gespecialiseerd in onderhoud en verkoop van motorfietsen, motoronderdelen en motorkleding. De meeste producten worden binnen 2-3 werkdagen bij u bezorgd. Heeft het spoed, dan graag even een berichtje sturen of opmerking plaatsen bij uw bestelling. De bestelde producten kunt u ook bij ons afhalen in Hazerswoude. Indien u kleding heeft besteld kunt u dit gelijk even passen. Ook voor schadeherstel bent u bij ons aan het juiste adres. Omdat wij kleinschalig werken, zonder al te veel algemene kosten, kunnen wij zeer concurrerend werken bij onderhoud, schadeherstel en de verkoop van motorfietsen. Ook voor nieuwe motorfietsen kunt u bij ons terecht. Deze kunnen wij u op maat leveren, tegen een concurrerende prijs.
Alle motoren van Femon Parts
13 motoren gevonden
SHERCO 250 ST FACTORY
SHERCO 250 ST FACTORY
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
SWM RS 500 R
SWM RS 500 R
€ 8.890,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA RR ENDURO 50 SPORT
BETA RR ENDURO 50 SPORT
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 1 Km
BETA RR 50 TRACK
BETA RR 50 TRACK
€ 4.050,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SWM SUPERDUAL
SWM SUPERDUAL
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA RR ENDURO 50 RACING
BETA RR ENDURO 50 RACING
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
HONDA CB 750 F
HONDA CB 750 F
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2023, 1525 Km
SHERCO 125 SE-R
SHERCO 125 SE-R
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BETA RR 480
BETA RR 480
€ 11.549,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SHERCO 300 SE FACTORY
SHERCO 300 SE FACTORY
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion