Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
GREEN
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10881

Speciale prijs in verband met de laatste op voorraad!
De Benelli TRK 502 is de ultieme avontuurlijke motor, perfect voor rijders die comfort, kracht en veelzijdigheid zoeken. Aangedreven door een betrouwbare 500cc tweecilinder motor levert de TRK 502 een soepele en krachtige rijervaring, ideaal voor zowel lange tochten als dagelijks gebruik. Het opvallende Italiaanse design combineert stijl en functionaliteit, met een aerodynamisch windscherm, comfortabele zitpositie en royale bagagemogelijkheden. De goede ergonomie en 20-liter tank maken hem geschikt voor elk avontuur, van stad tot bergweg. Met geavanceerde technologie zoals ABS en een modern digitaal display biedt de TRK 502 veiligheid en gebruiksgemak. Of je nu een nieuwe motorrijder bent of een ervaren avonturier, de Benelli TRK 502 staat klaar om jouw reis naar het volgende niveau te brengen. Stap op en ontdek!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion