Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GREY
Vermogen:
35 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
benelli - leoncino-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 11118
Fabrikant: BENELLI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: BENELLI _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

Speciale prijs in verband met de laatste op voorraad!
De Benelli Leoncino 800 brengt klassieke stijl en moderne prestaties samen in een krachtig en karaktervol geheel. Aangedreven door een 754cc paralleltwin levert hij 76 pk aan soepele, directe power – ideaal voor zowel sportief rijden als relaxed cruisen. Het stalen trellisframe, verstelbare vering en Brembo-remmen zorgen voor maximale controle en rijplezier. Met zijn iconische Leoncino-design, ronde koplamp en kenmerkende leeuw op het voorspatbord is deze naked bike een eerbetoon aan Benelli’s rijke geschiedenis. Of je nu door de stad rijdt of bochtige wegen opzoekt: de Leoncino 800 is puur Italiaans motorgevoel, verpakt in stijl en kracht.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Moto Puro
Gulberg 45-A
Nuenen
Plan de route
040-2839653
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion