Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ZERO  SR/F ZF 14.4 - 2023

Garantie: Ja
9954 Km
Rood
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een elektrische naked bike voor de rijder die slimme technologie combineert met groen rijplezier.
 

Accu & prestaties
  • Z-Force 14,4 kWh batterij (12,6 kWh netto), goed voor een stadsbereik tot ±259 km en gecombineerd bereik van ca. 198 km;
  • De accu van deze motor heeft nog fabrieksgarantie tot mei 2027
  • Z-Force 75-10 elektromotor met piekvermogen van 82 kW (~110 pk) en 190 Nm koppel.
  • Topsnelheid tot 200 km/u
Opladen & gebruiksgemak
  • Deze Zero is uitgerust met een 6 kW boordlader voor sneller AC-laden bij een Type 2 laadpaal.
  • Ook oplaadbaar via gewoon 230 V stopcontact – geen speciale infrastructuur nodig.
Veiligheid & elektronica
  • Bosch MSC ABS met tractie- en koppelcontrole voor optimale grip.
  • Cypher III-besturingssysteem voor verschillende rijmodi, OTA-updates en koppeling met Zero-app.
Techniek & comfort
  • Lichtgewicht trellis-stalen frame met Showa-vering (43 mm USD-voorvork / achterschokdemper) voor sportieve controle.
  • Aandrijving via Gates carbon belt-drive – geen oliën of smering.
  • 127 mm TFT-display, cruisecontrol, verwarmde handvatten en LED-verlichting als standaard uitrusting.

Opties en Accessoires:
Cruise control, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM
© 2000 - 2025 Motoroccasion