Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1M - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - yzf-r1m
yamaha - yzf-r1m
yamaha - yzf-r1m
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha R1M is ontworpen met circuitprestaties als hoogste prioriteit en is uitgerust met technologie die rechtstreeks is afgeleid van de winnende M1 MotoGP-motorfiets. De geavanceerde Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS) met NPX anti-cavitatie gasgevulde voorvork zorgt voor ongeëvenaarde controle en stabiliteit, terwijl het aerodynamische carbon kuipwerk je helpt rondetijden te verbeteren.



Wat de R1M tot een revolutionair model maakt, zijn de geavanceerde rijhulpsystemen zoals Brake Control, Engine Brake Management en Launch Control, gecombineerd met de Communication Control Unit voor datalogging en draadloze motortuning. Met volledig zwarte velgen, carbon accenten, zwart/zilveren tankkleuren en vernieuwde graphics is de R1M dé ultieme R-serie motorfiets voor wie het maximale op het circuit wil halen.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion