Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 450 F - 2023

Garantie: Ja
30 Uur
Blauw
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
yamaha - yz-450-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Deze Yamaha YZF 450cc viertakt motor is van bouwjaar 2023.

De motor heeft 30 uur gelopen en bevindt zich in nette staat. 4,7 uur geleden is er een nieuwe zuiger in gezet.

Verder is de motor helemaal standaard, afgezien van de aangepaste vering door TVD en een startsyteem.

 

Kom gerust eens langs bij ons in de showroom om de motor te bekijken!

 

Prijs: €6450,-  (Let op, dit is een BTW motor, bedrijven kunnen de BTW terughalen.)

Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl

  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat.Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd, voorzien van de originele aantoonbare historie, rekeningen, gegevens die wij hebben van de vorige eigenaar/eigenaren, en een nette service ook na de aanschaf.

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion