Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 2006

Garantie: Nee
19886 Km
ZWART METALLIC
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3

Yamaha XVS 650 A DragStar Classic 2006


- Kenteken: MR-FG-81
- Merk: Yamaha
- Model: Chopper
- Tellerstand: 19886 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 649 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: M606E
- Vermogen: 29 kW / 39pk
- Ledig gewicht: 242 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen
- Valbeugelset

Overige

- Geschikt voor A2 rijbewijs
- Sissybar


Nette Dragstar met weinig kilometers
gepoedercoate rode wielen met zo goed als nieuwe whitewalls!
sissybar en lederen zijtassen!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs, Lederen zijtassen, Sissybar, Valbeugelset




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion