Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DIVERSE KLEUREN
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha XSR 900 2025

Ervaar de perfecte mix van retrostijl en moderne technologie met de nieuwe Yamaha XSR 900 2025. Deze motorfiets is ontworpen voor zowel stedelijke ritten als avontuurlijke tochten, en biedt een ongeëvenaarde rijervaring.

Belangrijkste kenmerken:

• 889 cc driecilindermotor: Krachtige en efficiënte prestaties met een laag brandstofverbruik.
• Retro design: Klassieke uitstraling met moderne accenten, geïnspireerd door Yamaha's rijke erfgoed.
• LED-verlichting: Heldere en energiezuinige LED-koplampen en -achterlichten voor optimale zichtbaarheid.
• Digitale instrumenten: Modern digitaal display met alle essentiële informatie in één oogopslag.
• Lichtgewicht frame: Wendbaar en gemakkelijk te hanteren, perfect voor stedelijke ritten en bochtige wegen.
• Comfortabel rijgedrag: Ergonomisch zadel en vering voor een soepele en comfortabele rit.

Grijp deze kans om de meest stijlvolle en geavanceerde motorfiets te bezitten.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion