Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR900: Prestaties en controle in een tijdloos design



De XSR900 voelt zich overal thuis, of je nu geniet van bochtige binnenwegen of de gashendel opent op lange rechte stukken. Met zijn moderne elektronicapakket biedt deze motor een ongekend niveau van controle, ongeacht de situatie. Dankzij de sportieve Quick Shifter en ontspannen cruisecontrol levert de 3-cilinder krachtpatser moeiteloos zowel dynamiek als comfort. Laat je niet misleiden door het klassieke uiterlijk: onder het retrodesign schuilt een geavanceerde EU5+ 890cc CP3-motor, gecombineerd met een lichtgewicht Deltabox-chassis, Brembo radiale hoofdremcilinder, Spinforged-wielen en volledig instelbare vering.



De XSR900 belichaamt Yamaha's Faster Sons-filosofie, waar traditie en innovatie samenkomen. Geïnspireerd door iconische motorfietsen uit het rijke verleden van Yamaha en ontwikkeld met decennia aan expertise, biedt deze motorfiets de perfecte mix van nostalgie en moderne high-performance technologie.
De XSR900 is ook leverbaar in een 35 kW A2-versie.

Kleuren: Midnight Black en Legend Red
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion