Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 - 2012

Garantie: Ja
39000 Km
Zwart
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze bijzonder nette Yamaha XJR1300  is een betrouwbare en oerdegelijke motor die zich in de afgelopen jaren zeker bewezen heeft. De motor is goed onderhouden geweest en kan met 39000 km op de teller nog vele jaren en kilometers vooruit. De XJR is uitgevoerd in de meest geliefde kleurcombinatie.
Kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer als voor langere (sportieve) toerritten! Benieuwd geworden? Kom gerust langs voor een vrijblijvende proefrit en laat je verrassen!!

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- handvatverwarming
- goeden banden en remmen
- gebruiksaanwijzing aanwezig 
- onderhoudsfacturen zijn aanwezig
- druppellader aansluiting
- reservesleutels incl rode sleutel
- middenbok
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen. Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren 
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg
SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion