Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 600 S / DIVERSION - 1993

Garantie: Nee
35198 Km
GROEN
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
yamaha - xj-600-s---diversion
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
XJ 600 S Diversion! opstappen en rijden loopt goed.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion