Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMX 1200 BLACK MAX - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Zwart
Vermogen:
103 kW
Teller:
58.367 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop, nette Yamaha Black Max 1200 cc - 145 pk.

Altijd bij ons in onderhoud geweest.

3 maanden garantie

 

V-Max radiator cover
Achterrem reaktiestang in billet aluminium
Middenbok
Dragbar stuur
Valbeugels

 

  • Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud en reparatie en dé plek voor motorliefhebbers, waar passie, techniek en deskundigheid samenkomen. Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint aan je avontuur op twee wielen, ons team staat klaar om je te helpen. Wij begrijpen dat een motor niet zomaar een voertuig is, maar een verlengstuk van je persoonlijkheid en een bron van avontuur. Bij ons vind je niet alleen motoren en accessoires, maar ook een warme sfeer waar je je meteen thuis voelt.
    Kom langs, ontdek onze collectie en ervaar de liefde voor motoren zoals wij die voelen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat, stuur, ander, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice Ossendrecht
Molenstraat 16
Ossendrecht
Plan de route
0164-674380
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion