Nieuwsbrief:

YAMAHA  TTR 125 LWE - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Blauw
Vermogen:
7 kW
Teller:
5 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Nee
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Als nieuwe Yamaha TTR 125 LWE met slechts 5 rijuren
Fijne crosser met elektrische starter om de jeugd te leren rijden
Betreft een BTW motor ( ondernemers kunnen € 677,00 aan BTW verrekenen )
Motor is door ons zelf gebruikt vanaf nieuw
Voorzien van lithium accu
Voorzien van servicebeurtje
Interesse in deze TTR 125 ? Neem contact op voor een afspraak
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !

 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h ( in Augustus de zaterdagen gesloten )
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Ros Motoren
Voorsteven 1-A
Etten-Leur
Plan de route
06-81382470
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion