Nieuwsbrief:

YAMAHA  TTR 125 LWE - 2021

Garantie: Nee
5 Km
Blauw
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Als nieuwe Yamaha TTR 125 LWE met slechts 5 rijuren
Fijne crosser met elektrische starter om de jeugd te leren rijden
Betreft een BTW motor ( ondernemers kunnen € 677,00 aan BTW verrekenen )
Motor is door ons zelf gebruikt vanaf nieuw
Voorzien van lithium accu
Voorzien van servicebeurtje
Interesse in deze TTR 125 ? Neem contact op voor een afspraak
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !

 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion