Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MIDNIGHT BLACK
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 60 Maanden Yamaha

Yamaha Tracer 9 2025 – Sportiviteit en comfort in één

De Yamaha Tracer 9 2025 is de perfecte balans tussen sportief rijgedrag en touringcomfort. Dankzij het krachtige 890cc CP3-driecilinder motorblok met 119 pk en ruim 93 Nm koppel beschik je altijd over kracht in elk toerengebied. Het lichte aluminium frame en de instelbare vering zorgen voor strak stuurgedrag en veel stabiliteit, of je nu in de stad rijdt, bochtige wegen opzoekt of lange snelwegritten maakt.



De nieuwe aerodynamische kuipdelen bieden extra windbescherming, terwijl de verstelbare touringruit en de comfortabele zitpositie de Tracer 9 uitermate geschikt maken voor langere ritten. Het grote 7-inch TFT-kleurendisplay geeft niet alleen alle rij-informatie duidelijk weer, maar kan ook worden gekoppeld met je smartphone voor navigatie, muziek en meldingen.



Verder beschikt de Tracer 9 over uitgebreide elektronische hulpmiddelen zoals meerdere rijmodi, bochten-ABS, traction control en slide control, zodat je altijd veilig en met vertrouwen onderweg bent.



Belangrijkste specificaties Yamaha Tracer 9 2025:



Motor: 890cc CP3-driecilinder, 119 pk en 93 Nm koppel



Gewicht rijklaar: ca. 214 kg



Tankinhoud: 19 liter



7-inch TFT-display met smartphoneconnectiviteit



Bochten-ABS, traction control en meerdere rijmodi



Verstelbare touringruit en ergonomische zithouding



LED-verlichting rondom



De Tracer 9 2025 is daarmee dé sport-touring motorfiets voor rijders die één machine zoeken voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke langeafstandsritten.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum West
Smederijstraat 2
Naaldwijk
Plan de route
0174-440771
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion