Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT + - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Grijs
Vermogen:
88 kW
Teller:
13.277 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 9 GT+ – De ultieme sporttour uit 2024
Deze Tracer 9 GT+ combineert de krachtige 890cc driecilinder met luxe touringcomfort en de allernieuwste elektronica. Afkomstig van de eerste eigenaar, dealer onderhouden en nog met fabrieksgarantie tot 10-07-2026. Compleet uitgerust met kofferset, Puig windscherm en alle GT+ opties.

Belangrijkste specificaties:

  • Bouwjaar: 2024
  • Kilometerstand: 13.277 km
  • 1e eigenaar – met zorg bereden
  • Fabrieksgarantie t/m 10-07-2026
  • Dealer onderhouden – inclusief onderhoudshistorie
  • Rijklaar geleverd

Uitrusting & opties:

  • Originele Yamaha kofferset: zijkoffers + topkoffer – strak geïntegreerd & praktisch
  • Puig touring windscherm – meer comfort en minder winddruk
  • Comfortzadel (ook voor passagier) – luxe zitpositie
  • Handvatverwarming – altijd warme handen
  • Yamaha handkappen – bescherming en strakke look

GT+ exclusieve features:

  • Radar-gestuurde adaptieve cruise control – automatisch snelheid en afstand aanpassen
  • Gekoppeld remsysteem (UBS) – maximale stabiliteit en veiligheid
  • Elektronisch instelbare KYB vering – comfort en sportiviteit in elke situatie
  • Stability Control & IMU-gestuurde elektronica – grip en vertrouwen in elke bocht
  • Verbeterd TFT-dashboard met intuïtieve bediening

Standaard high-end GT-uitrusting:

  • Quickshifter (up & down) – schakelen zonder koppeling
  • Cruise control – ontspannen lange ritten
  • Cornering ABS & Traction Control – veiligheid in alle omstandigheden
  • Ride modes – altijd de juiste afstelling voor jouw rit

De Tracer-ervaring
Met zijn krachtige driecilinder, intelligente rijhulpsystemen en touringcomfort maakt de Tracer 9 GT+ elke rit tot een luxe belevenis. Of je nu sportief bochten rijdt of lange reizen maakt – dit is touring op het hoogste niveau.

Deze Yamaha Tracer 9 GT+ is rijklaar, volledig onderhouden en voorzien van kofferset en garantie. Een unieke kans voor de rijder die het beste van sport en touring wil combineren.

📞 Interesse? Bel of app direct – een Tracer 9 GT+ uit 2024, zo compleet en met garantie, vind je niet snel terug.
 


  • Extra opties & accessoires
    Heb je specifieke wensen wat betreft opties of accessoires? Maestro Motors levert en monteert alle extra’s tegen inkoopprijs. Zo stel je jouw motor volledig naar wens samen, zonder onnodige meerkosten.

    Waarom kiezen voor Maestro Motors?
    - Meer dan 10 jaar ervaring in de motorbranche
    - Ontstaan uit passie voor motoren
    - RDW-erkend bedrijf
    - Altijd de meest complete en rijk uitgeruste motoren op voorraad
    - Financieringsmogelijkheden beschikbaar
    - Inruil van jouw huidige motor mogelijk
    - Géén afleverkosten
    - Tot 12 maanden garantie mogelijk
    1 maand gratis Allrisk-verzekerd rijden (onder de voorwaarden van Zelfverzekerdmotorrijden.nl)
    - Direct tenaamstellen en vrijwaren op locatie
    - Bezichtiging mogelijk in de avond en in het weekend (uitsluitend op afspraak)

    Over Maestro Motors
    Maestro Motors is een jonge en ambitieuze onderneming, ontstaan uit pure passie voor motoren. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een professionele handelsorganisatie die continu blijft groeien. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze jarenlange ervaring en uitgebreide netwerk in de branche weten wij exact wat onze klanten zoeken.

    Kwaliteit en service staan bij ons centraal. Wij zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent. Daarom worden al onze motoren geleverd inclusief onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift en standaard voorzien van Maestro Garantie – altijd tegen de scherpste all-in prijs.

    Een bezichtiging is vrijwel altijd mogelijk op een door jou gewenst tijdstip, ook in de avonduren of in het weekend. Omdat wij uitsluitend op afspraak werken, adviseren wij je vooraf even contact met ons op te nemen om teleurstelling te voorkomen.

    Disclaimer
    Hoewel aan de informatie op deze website de grootst mogelijke zorg is besteed, kan Maestro Motors niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook. Is een specifieke optie voor jou belangrijk, vraag hier dan altijd expliciet naar.

     

  • Up to date blijven van onze voorraad:
    Website: www.maestromotors.nl
    Instagram: maestro-motors
    Facebook: Maestro Motors





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Maestro Motors
Kraaivenstraat 25-04
Tilburg
Plan de route
06-82885939
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion