Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 EXPLORE - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
TECH KAMO
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Ténéré 700 Explore Termaat Edition nu inclusief zijkoffer set t.w.v. € 969,- !

Explore your Next Horizon.

De Ténéré 700 Explore staat op het punt om wereldreizen en internationale verkenningstochten nog toegankelijker te maken. De unieke specificatie biedt een perfecte combinatie van comfort en prestaties, inclusief KYB-voorvork en achterwielophanging met kortere veerweg, naast een hoger en breder touringscherm voor extra windbescherming.

Herziene instellingen voor de wielophanging maken de Ténéré 700 Explore nog toegankelijker dankzij een lagere zithoogte, terwijl de zijkoffersteunen voor harde of zachte koffers uit het assortiment originele Yamaha-accessoires hem ideaal maken voor langere reizen. Je hebt alleen een gevulde tank nodig en de wereld is van jou.

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion