Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2023

Garantie: Nee
22780 Km
Blauw
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze 2023 Yamaha MT 10 heeft schade aan de voorzijde. De koplampunit is kapot en de motor heeft aan de rechterzijde wat glijschade. Zie foto's. Verder is de motor helemaal schadevrij.

Nette motor met veel extra opties. Deze motor wordt verkocht met een meetrapport van Motorcheck. Het rijwielgedeelte is gecontroleerd en is helemaal goed. Wat betekend dat het een mooie optische schroefschade is.

Btw motor. (Zakelijke klanten kunnen de BTW verrekenen)

Motor heeft een wok melding, wat betekend dat je na het vervangen van de koplamp nog even langs een rdw station moet om hem te laten zien. Motor is van eerste eigenaar. Er zit een akra demper op met titanium linkpijp. Originele uitlaat zit er ook bij, met carbon afdekkappen

Bieden vanaf € 9500,-

Ook te koop met nieuwe koplamp en zijkapjes totaal prijs motor bieden vanaf € 12.500,- 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
ABS, Handkappen, Motorcheck Certificaat, Originele uitlaat, Quickshifter, Sportuitlaat, Tractioncontrole




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motormakelaar
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion