Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2023

Garantie: Ja
2526 Km
Tech Black
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Voor mooie foto's kunt u het beste kijken op: WWW.BLOEMERTMOTOREN.NL

Unieke Yamaha MT-09 ABS 35KW van 1e eigenaar. 
Kleur tech black, 1e toelating 01-03-2023, 3000km. Voorzien van: Windscherm smoke, Gilles remreservoir voor, Kentekenplaathouder kort, Knipperlichten mini. Alles origineel YAMAHA

Meer info? bel: 06-15645000. Natuurlijk is inruil mogelijk. 

We kunnen deze motor ook op 88KW (vol vermogen) leveren tegen een kleine meerprijs. 

Uiteraard kunt u deze motor ook financieren via www.numotorrijden.nl 

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!

Meer informatie? Bel Rudie: 06-15645000

Bloemert Motoren
Achthoevenweg 14b
7951 SK Staphorst
06-15645000


Opties en Accessoires:
Gilles remreservoir voor, Kentekenplaathouder kort origineel Yamaha, Knipperlichten mini, Windscherm origineel Yamaha




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bloemert Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion