Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 N FAZER - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Blauw
Vermogen:
72 kW
Teller:
67.838 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Yamaha FZ 6 N is van bouwjaar 2009. De motor heeft 67838 km op de teller staan. Motor is bij ons verkocht in 2018 en heeft altijd netjes onderhoud gehad. De motor bevindt zich in nette staat bij aflevering word er nog een onderhouds beurt uitgevoerd. Verder is de motor helemaal standaard en zit er een mooie tanktas op. Deze motor heeft geen ABS. Kom gerust eens langs bij ons in de showroom om de motor te bekijken! Prijs: €3950,- Telefoon nummer: 06-41310329
E-mail: info@deboermotoren.nl
  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD- De Boer Motoren bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcross Aad
Zernikestraat 8
Bleiswijk
Plan de route
0105216470
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion